Sunday 18 January 2015

Movie Villa Nabila

Ari jum ari tu lepas settlekan tanda buku pelajar aku ngn kwn skolah gerak ke w.walk untuk tengok wayang citer Villa Nabila...movie ni kul 4 ptg.

Mula2 tu sure la makan dulu kan perut pun dah menggigil lapar...maklumla pagi td pkl 8 cuma makan mihun goreng jer..jam pukul 3 ptg baru nak cari nasik...so makan le kat mango chilis.

Lepas makan baru gerak gi beli tiket..kalau gi ari kamis lagi save buy 1 ticket free 1 ticket...means cuma byr rm8 je...utk tiket ke 2 free of charge...tapi dengan syarat ko guna maybank credit card..baru dapat..

Kenapa boleh terjebak tengok movie Villa Nabila ni?..becoz tengok trailer dia seram giler...so harus le gi tengok kan...

yer..memang seram bangat movie ni...aku sampai terjerit2 tengok movie ni...tapi sebab penonton lain pun macam tu gak for sure la x malu sangat...sebab apa aku terkejut? haha gi ler tengok sendiri...macam biasa kalau ngeri sangat aku tutup je muka aku ngan tudung...

Balik rumah, nak tido malam siap teringat2 lagi...huhu...rasa takut lak..overall for me movie ni i bagi 4 stars....sapa2 suka movie seram mcm cter Khurafat tu leh la gi tengok...seram dia lebih kurang gitu ler...


No comments:

Post a Comment