Sunday 29 April 2012

Tukar brake pad

Pagi tadi, lepas bayar bil dan utang bank kat area Wangsa Walk terus pergi ke kedai tayar kat wangsa maju sebab dah lama benar tak check tayar dan wat alignment balancing...tiba-tiba pekerja tu bagitau suruh tukar brake pad sekali sebab dah nipis...Aku kata tukarlah...sebab bulan lepas aku gi servis kereta diorang dah bagitau brake pad kena tukar lepas sebulan dua..so aku rasa ni masa paling sesuai.

Patutler masa brake...stereng bergegar dan bila brake berbunyi...hmmm..nasib baik tak de benda buruk berlaku. Dahla aku stay kat area bukit-bukit ni...hujan pulak tu, masa nak turun bukit, jalan licin kalau brake tak makan memang cari nahas..huhu..

Aku memang biasa gi kedai tayar kat sini, so kira regular customer..tak biasa dah gi kedai lain..Kalau kat kampung lainla..redah jer kat mana pun...

No comments:

Post a Comment