Friday 19 April 2013

Berita baik my good fren...


Sejak kak su kawen....boleh dikatakan kami dah agak renggang...tambahan pula kami selalu busy dengan tugas masing2 kat sekolah...kalau terjumpa pun masa kat kantin...tegur2 gitu je...yer la makan pun mengejar masa sebelum masuk kelas...tak de masa nak lepak bagai..Mesti korang pelik kan...takkan kat dalam bilik guru tak jumpa...sebab kak su duduk bilik guru ke 2 kat tingkat 2, aku pula kat tingkat 1.

Kadang2 kak su datang cari aku kat bilik guru...nak ajak gi minum/makan kat kantin...tapi tak dapatla sebab dia free...aku pulak tak free. Kadang2 kalau tak de kelas pun aku ada keja lain nak buat.

Ujung minggu pulak sure la dia nak spend masa ngan suami dia...tak leh kacau.

Hinggalah hampir 3 minggu lepas...ada orang bagitau kak su dah mabuk2...aku macam....eh dah pregnant? cepat2 aku cari kak su dan ucap tahniah...murah betul rezeki kak su, masa CNY tempoh hari dia gi umrah bersama husbandnya...sekarang dah preggy pula...alhamdulillah.

Present untuk kak su kawen aku belum kasik lagi... : p




No comments:

Post a Comment