Saturday 13 April 2013

Setiap orang berhak buat pilihan terbaik...


Entah kenapa sekarang ni rasa malas yang amat untuk update blog...rasa macam nak tutup je blog ni...lagipun kadang2 tak de menda nak cerita...kalau time bengang tu banyak idea nak mengutuk orang je....kadang2 dah type...lepas tu save draft..then baca balik...eh apebenda aku tulis ni....lepas tu delete...

Tak lama lagi bulan 5 cuti sekolah penggal 1...aku tak plan lagi nak ke mana2...nak balik kampung pun tiket tak beli lagi...nak drive pun macam malas...so...uhuk...maybe naik bas je kot...maklumlah sekarang nak berjimat...konon. Tapi disebabkan aku ni jenis ikut kepala sendiri entah2 aku naik flight...hehe.

Oh yer...ari tu my bonda balik dari umrah...macam2 dia beli, kurma, kismis, tin, jubah, tasbih, sejadah, kopiah dan lain2...Utk anaknya yang tercenta ni...my bonda belikan jubah...aku juga dapat sejadah, tasbih, kurma dan air zam2.












Sebelum berpisah dengan bonda tempoh hari...bonda sempat berbisik...dia doakan yang terbaik untukku...Terima kasih bonda....moga Allah mengkabulkan doa tersebut...amin.





No comments:

Post a Comment