Saturday 31 March 2012

Kerja di bulan April

Sepanjang minggu ini aku datang awal
isnin-rabu jam 6.30 am dah gerak gi sekolah
sampai 6.50 am...ofis pun belum bukak lagi
khamis-jum 6.40 am keluar sampai 7.10 am
Minggu depan aku nak keluar 6.30 am lagi

Bulan April ini aku akan bekerja pada setiap hari Sabtu (waaa x bestnyer!!!)
Berangan nak balik kampung sekejap...nampaknya x boleh
Kemudian aku juga terlibat untuk beberapa majlis dan pertandingan
Terlibat dengan pertandingan silat peringkat negeri (sbg naib su)
Terlibat dengan pertandingan MTQ peringkat negeri (ajk)
Terlibat dengan majlis anugerah cemerlang pelajar (ajk)
Terlibat dengan minggu akademik - uruskan pameran makmal sains

Kelas tambahan setiap isnin/selasa
Latihan rumah sukan setiap petang selasa 
peka sains spm - mula minggu depan
kerja yang wajib buat setiap hari mengajar
kena buat buku rekod dan preparation untuk pnp (eksperimen)

Key in markah utk 5 kelas untuk ujian 1 dalam SAPS - done
Observed pnp oleh PK 1 -done

Sebenarnya banyak perkara yang berlaku kat sekolah /sekeliling
tapi malas nak pikir
baik buat tak tau jer
pikir pun buat serabut otak

aku ada banyak keja yang nak kena buat
jadi nak pikir pasal kerja sahaja
Benda-benda lain aku tak nak layan
Ok tu jer nak bagitau

No comments:

Post a Comment