Monday 6 August 2012

I'm Happy...

Salam...syukur alhamdulillah...kita masih lagi bernafas di bumi yang indah ini...

hari ini sudah hari ke-17 kita berpuasa...lagi kurang 2 minggu nak beraya..ya tak?

Entry ini...sebab aku rasa sangat bersyukur..hari Jumaat sekolah dibenarkan bercuti ganti...pada minggu hadapan..jadi tak perlu nak apply cuti rehat...yeahuuu....sebab aku balik hari khamis petang...habis kelas terus cabut pergi ke airport...yes! No need to worry anymore...hehe...

Mula-mula tu aku tak tau yang hari Jumaat cuti...my pk datang bagitau..pagi tadi..sebab sebelum tu aku ada sms dia...sekolah mula cuti hari apa..2 bulan lepas..tapi dia tak pasti..

pk : balik hari apa?
aku : khamis petang..jumaat tu kena ambik cuti ler...hehe
pk : isy...tak payahla...tak tau ke...sekolah kita dibenarkan cuti ganti...
aku : la..ye ker...nasib baik le book tiket ari khamis..kalau jum petang sure...menyesal tak habis..haha
pk : Itu ler...tapi kena sekolah ganti bulan september..
aku : tak apa la...hehe..leganya rasa...

Aku rasa lega sebab...kalau jadi cikgu ni susah sikit nak apply cuti rehat semata2 balik kampung...memang tak boleh sepatutnya...berbeza dengan kakitangan awam lain...boleh apply cuti rehat dan boleh balik awal sikit...

Baiklah kawan2...aku...eh saya..beraya di Pasir Mas...kamu pula beraya di mana?...






No comments:

Post a Comment