Monday 10 September 2012

Sembang-sembang

Hari ini pergi ke sekolah macam biasa...

Dapat undangan open house lagi hari sabtu ini...rumah kak azlin kat setiawangsa..

maybe pergi dengan Nik...tapi tak sure lagi...sebab aku rasa macam nak balik...

entahlah...nak balik 60 % jer...yer lah tengah bulan macam ni...tak ada budget..

Rasanya urusan kat kampung..serah kat my sister jer la kot...


Lepas habis kelas tadi...borak2 dengan cikgu senior...

diorang plan nak buat pot luck hari Jumaat ini..

dan kak asah cadangkan aku masak ayam masak lemak cili api...

katanya aku masak sedap...hehe...dan aku pun setuju..

haha...harap2 aku ingatla...kalau tak maunya kena denda kat kakak2 senior..

yang lain2...bawak sambal udang, nasi putih, sambal belacan, puding, ikan gulai..

korang jangan salah sangka yer...biasa potluck ni kitorang curi2 masa...makan time tak ada kelas...

tak ada la makan berjam2...macam ada jamuan...just letak makanan kat meja..

then sapa yang free time tu bolehla makan...

macam aku ...hari jumaat tu ada kelas waktu 3,4 dan 6,7...so bolehla makan waktu  1,2 atau ke 5..

tapi...waktu 1,2 tu ada majlis penutup bulan kemerdekaan pula..

so maknanya waktu ke 5 baru boleh nak makan..

1 masa bersamaan 40 minit...


Ok tu jer nak bagitau..salam..




No comments:

Post a Comment