Sunday 9 September 2012

Open house di bulan Syawal

Salam...apa khabar semua..bulan syawal ni memang murah rezeki kan...tiap minggu ada open house..

Minggu lepas aku ada open house kat Taman Permata...

then tak sangka one of tetamu vip Ustaz Ismail Kamus...kenal tak?

Beliau merupakan pendakwah yang sangat aku kagumi...tapi aku lupa nak snap pic ..

nampak dia macam dah uzur sangat...aku doakan semoga beliau dipanjangkan umur dan sihat...


Baiklah hari ini pula aku ada open house kat Taman Nirwana, Ampang...rumah parents wani..

Aku dengan my fren Nik... orang pertama sampai...hehe...

kemudian diikuti oleh geng sekolah yang lain...

kak noraini dan anak2, fidah dan anak buah, nadia and husband...

best tul menu...nasi minyak, nasi dagang, laksa penang, red velvet cupcake dll...

red velvet cupcake...sedap sangat..



laksa penang...makanan lain2 tak snap sebab lupa...

Sambil makan...sambil borak then beransur balik sebab ada tetamu yang lain pulak sampai...

Masa balik ikut jalan MRR2...jem yang amat...

rupa2nya ada eksiden...hmm patutla...tapi tak teruk pun nampak...between 2 cars..tersadai kat line no 3..

So berhati2 lah di jalanraya korang...nak pergi beraya..bawak kereta hati2...

Minggu depan cuti 3 hari...plan macam nak balik kampung..insyaAllah..

sebab ada hal penting...yang perlu diselesaikan..

ok tata..

No comments:

Post a Comment