Monday 28 January 2013

Jalan-jalan kat Jalan Tar


Salam...haha boringnyer tajuk kan?...kalau le jalan2 kat Japan ke, london ke...best la jugak...hehe...well hari cuti 3 hari ni aku balik ke rumah my sis kat pantai dalam...sabtu pagi dan pagi senin (hari ni) balik...


Sebagai buah tangan...aku bawak durian crepe dan durian musang king...durian crepe tu aku beli dengan my fren kat sek...rm10 sepeket...aku beli 3 paket..then durian musang king pulak beli ngan sorang cikgu chinese rm20 je...tapi dapat 2 biji...durian ni dari kebun dia...so dia jual murah je..tapi lupa la nak snap pic..hehe..Sedapla durian crepe ni..nak try cari resepi wat sendiri lagi jimat dan puas hati dapat makan banyak...





Masa drive gi rumah my sis...jalan jem teruk start dari jalan genting klang sampai la ke bulatan pahang...tapi lepas tu jalan ok...mula tu rasa nak patah balik je...tapi sebab pikir boring dok kat rumah cuti 3 hari so teruskan jugak...sampai je rumah my sis memang berbaloi sebab dia tahu me nak datang..siap masak ketam masak lemak cili api...best2...


Kemudian esoknya (ahad) kami (my sis, suami my sis and my niece nurul and me)...pergi ke jalan tar...best la sebab orang tak ramai...biasa kalau gi ahad sure jalan berselisih bahu dengan crowd...maybe ramai orang balik kampung sebab cuti...Tujuan gi jalan tar sebab my sis nak beli kain dan tudung hari raya untuk dia dan anak2...aku pun kalau dah sampai sana sure la beli jugak..takkan tengok je kan...



Kain kat atas, aku pilih yang kat tengah...background white bunga hijau...saja beli hijau sebab dalam koleksi terbaru belum ada...then satu lagi yang kat bawah ni...kaler purple..




Ok tu je la aktivti cuti 3 hari ni...tak de menda pun cuma menghabiskan masa dengan famili my sis..cuti cny ni tak sure nak balik ke tak...cuti 3 hari je..tiket belum book...kalau tak gi rumah my sis je la..ok salamz..


No comments:

Post a Comment