Saturday 6 October 2012

Tugasan baru..

Salam...

Yer...minggu depan saya kena mengawas exam pmr...

last paper 15 oktober...

Tinggallah bebudak form 5 saya...bak anak ayam kehilangan ibu...

Aku : 'cikgu tak ada kamu semua buat ulangkaji buku skor A+, jangan lupa..jangan malas..periksa berapa minggu je lagi...

Bebudak : Alaa...tak bestla cikgu tak ada...

Aku   : yer la tu...padahal kamu semua happy cikgu tak ada...hipokrit..

Bebudak : gelak ramai2...

Yer la...kalau aku ada baru diorang rajin mengulangkaji...macam pahat dengan penukul...nak kena ketuk setiap hari...kalau tak ...tak jalan...Hmm kesian jugak kat mereka2 ini...tapi nak buat macamana..aku terpaksa mengganti kawan yang nak bersalin bulan oktober ini...setakat ini dah habis revision soalan spm 2008..harap2 bila aku ada nanti sempatla nak habiskan spm 2011.

No comments:

Post a Comment