Thursday 8 November 2012

Ole-ole dari Mekah

Salam...jumpa lagi kita...bulan ini rajin betul aku update blog....maklumlah mood tengah happy...sebab esok last day sek...kemudian cuti sek sampailah tahun depan...Aku tak pasti lagi bila aku nak balik kampung sebab aku punya keja iaitu marking kerja kursus dan dokumentasi belum lagi settle...jadi aku kena stay lagi kat sini dalam seminggu kot...jadi plan next week aku kena gi sek untuk settlekan semua tu...

Baiklah...aku saja nak tunjuk benda yang aku dapat tadi...perfume from Mekah...my pk bagi...dia balik selasa lepas...first time dapat perfume...biasa dapat celak, inai, sejadah atau pun tasbih...hehe...Suker dengan bau perfume ni wangi...boleh bawak solat.. :)




Dah itu jer...sekian entry untuk malam ini....haha tak ada idea...macamana ada orang boleh karang panjang2 kat blog yer...ok salamz all...tata..

No comments:

Post a Comment