Sunday 4 November 2012

Sweet November

Salam...hari ini mood memang baik...sebab aku dah siap menanda paper exam dan juga mengisi markah bebudak secara online.... :)...so esok kat sekolah bolehlah tumpukan masa untuk siapkan sijil kerja kursus bebudak form 5...2 kelas je pun = 55 orang....

Apa yang aku tulis kat blog ini cuma lah meluahkan apa yang aku rasa...tak ada niat pun nak merungut atas pekerjaan aku...yer lah aku tak pandai nak cover2...kalau aku tension aku tulis le aku tension...kalau happy aku tulis le aku happy...Semua orang ada cara masing2 la kan...istilah 'senyum di luar tapi hati tak gembira' tak sesuai bagi aku....sebab kalau aku tak happy...aku takkan pura2 happy...Sebab aku bukanlah tabah sangat...huhu...

Oh ya...kenapa aku membebel pulak ni yer...nanti menyampah pula korang...sebenarnya tadi aku mendapat satu kejutan...seorang kawan baik..iaitu kak su akan berkahwin pertengahan dec ini...aku tumpang gembira untuknya...kak su ni ibarat macam kakak kepadaku...dia kalau tak puas hati akan cakap direct jer...sebab dia dah anggap aku macam adik dia sendiri...bukan aku perasan yer...dia penah cakap beberapa kali...Untuk hari bersejarah dia nanti, dia cuma jemput 10 orang kawan baik sahaja...tak ada kenduri..cuma akad nikah kat masjid...Kalau aku kawen pun ...mungkin macam tu kot...jemput yang rapat sahaja...

Bulan november ni aku dah boleh menarik nafas lega...sebab program besar dah settle cuma nak buat dokumentasi je nanti....Selain dapat kejutan berita yang baik2 dari kawan...i hope i will get good news too... :)

No comments:

Post a Comment