Thursday 22 November 2012

Tengok movie Istanbul aku datang

Salam...tempoh hari masa my bonda dan zulaikha datang kl...mulanya cadang nak bawa zulaikha pergi zoo...tapi nasib tak baik entah macamana lutut aku terseliuh dan tak dapat nak berjalan dengan lasak...jadi cancel plan ke zoo...

Tengok muka zulaikha kesian jer...sebab dah janji...tapi nak buat macamana kan...hari ahad tu dok melepak kat rumah...zulaikha dah tunjuk muka boring dok rumah...so heret jugak kaki...gi klinik dulu kat area setapak..lepas tu singgah drive thru kfc...sebab my niece nak makan ayam goreng...lepas sampai rumah terus makan2 then makan ubat dan juga sapu cream kat tempat sakit...

Cream tu mujarab betul...kaki dah rasa baik sikit...terus book tiket movie 'Istanbul aku datang'...jam 8.00 pm kat wangsa walk...book 3 tiket untuk my bonda, zulaikha and me...hehe..

So malam tu tengok movie la kami...cerita ni memang best la...sangat suka movie ni..aku bagi 5 bintang la...cerita komedi romantik ...lakonan lisa surihani..comel sangat dalam filem ni dan aku suka sangat dengan watak beto kusairi...jenis selamba dan wat2 sombong....tak sia2 bawak mereka tengok movie..sebab bonda dan zulaikha pun suka sanggat..Ni first time mereka tengok wayang kat mall...lenkali nak bawak mereka datang lagi .. : D..Kalau dah keluar dvd nanti..aku nak beli..


Filem ini dari awal sampai akhir kat Istanbul je....Cantik sangat Istanbul...rasa macam nak pergi...Pergi la tengok korang2...rasanya movie ni masih ada... :)...



No comments:

Post a Comment