Monday 25 March 2013

My first peplum blouse..


Sebenarnya trend baju peplum ni dah lama keluar kan...cuma aku je baru teringin nak pakai...kebetulan tempoh hari masa hantar bonda kat klia aku ternampak peplum ni kat satu kedai kat ctu....cantikla...so terus belek2...kemudian aku beli...hehe...Nampak macam kaler biru kan...? tapi sebenarnya kaler purple.. :)




Tapi peplum ni kain kat bahagian atas tu jenis melekat....so masa try kat rumah aku macam...erk..macam tak selesa nak pakai...sebab nampak tak sopan...for me la kan...tapi aku nampak orang lain main belasah je pakai walaupun kain jenis melekat...



so...solusinya...aku nak pakai baju cover kat luar...aku dah try dengan cardigan tapi tak berapa matching...so harap aku dapat le carik before pakai gi ambik my bonda....yeahuuu...my bonda balik malaysia khamis ni : D

No comments:

Post a Comment