Tuesday 26 March 2013

Tengok movie the croods 2013


Salam semua....sekarang ni kan aku cuti sekolah....so hari ini aku dah set ngan nadia nak gi tengok movie kat wangsa walk...mula tu aku plan nak tengok citer 'rock uu' tu...tapi rupanya dah tak ada....cheesz!! pahtu aku rasa macam nak cancel je nengok wayang...nak tukar plan gi festival city ke....last2 aku gi jugakla ke wangsa walk tak pe la tengok movie lain pun kan....

sampai kat kaunter ctu....tengok2 promo movie apa yang ada...last2 decide nak tengok movie awan dania...tapi movie 11.20 am start...haha..tak sanggup aku nak menahan lapar...kitorang lom makan lagi...masa tu dah 11.00 am you...so we choose citer exorcist...masa kat kaunter

aku : dik, movie exorcist ni best tak?
adik : bolehla...tapi jalan citer slow...(jujurnya jawapan adik ni...hehe)
aku : ye ke...gila2 remaja ni?
adik : slow jugak jalan citer...
aku : ye ke...abih tu citer apa yang best ek?
adik : citer kartun ni ...(the croods)
aku : ye ke dik...best mcm citer 'puss and boots' ke?
adik : lebih kurangla...citer ni box office kak..
aku : ok la nak movie ni la 2...





nasib la orang tak ramai., bolehla tanya bagai.....maklumlah weekdays..tapi tiket RM14 per person you alls...citer box office...tapi betul la citer ni memang best giler...aku bagi 5 bintang...dari awal sampai habis citer asyik gelak je aku ngan audience...movie ni enjoyable... : D...so korang gi ler tengok...citer ni memang best..takkan bosan walau sedetik pun...hehe..


No comments:

Post a Comment