Saturday 9 March 2013

My new shawl dwitone collection...


Sekejap je masa berlalu kan...pejam celik dah nak masuk suku tahun 2013....awal tahun memang sangat busy kat sekolah, keluar awal pagi...balik lewat petang...jadi guru sekarang istilah balik pukul 1-2 petang dah tak ada...paling awal pun setiap ari balik pukul 4 petang you alls...biasa jam 5-6 ptg baru sampai rumah...dah sampai rumah...rehat2 jap...buat apa yang patut then...maghrib...malam kalau ada keja sekolah yang belom siap...siapkan...tapi by 10 pm mata aku dah tak boleh bukak...terus pengsan tertido...kepenatan...Kemudian esok pagi bangun...siap2..redah jem...sampai sekolah-keja-balik...itu lah my rutin...


eh apa aku membebel ni...selalu out of topic...hehe...well...hari ini sabtu aku cuti....setelah 2 weeks in a row aku kena keja hari sabtu...akhirnya hari ini aku cuti...yeahuu...lompat bintang...aku dah set kat otak, minggu ni mesti tukar duit riyal untuk my bonda....plus aku nak bayar bil api+air+broadband....so ke k4 la kita...cadangnya nak keluar pagi2 at least pukul 10 am dah kuar rumah...tapi...akhirnya jam 11 jugakla berjaya keluar...sebabnya mood ke laut...tengok baju semua nampak buruk...pilih punyala lama...masa terbuang macam tu je...tapi hari ni memang tuhan permudahkan semua urusanku...walaupun dekat 12 tengahari baru sampai k4...tapi cari parking senang...lepas park keta...bayar bil broadband....then gi post office bayar bil api+air..


Kemudian pergi tempat money changer....tukar duit rm ke riyal untuk my bonda...insyaAllah akan berangkat menunaikan umrah bersama kawan baiknya hari ahad hadapan...rabu ni my bonda datang kl....Masa dapat duit tukar tu...aku kira dulu...kemudian nampak ada note 500 riyal..yang lain note 100...aku suruh dia tukar balik bagi semua note 100 kat aku...yer la...buat susah my bonda je nak guna duit note besar2 macam tu kat sana...orang tu macam merungut sikitla...tapi dia bagi jugak...yes!




Lepas tu ingat nak masuk k4 beli barang sikit kat my bonda...tapi tahu sajalah weekend sure ramai orang...dan paling x suka masa nak bayar...sikit punya panjang beratur kat cashier...so aku yang x suka membuang masa macam tu...lebih baik aku datang kemudian... : P...Then before nak balik tu...aku nak beli makanan kat food court...tengok tak ada yang menarik pun...so nak gi fast food je la...sekali lalu kat depan orang jual tudung, shawl...terbekenan...dan terbeli...sehelai?eh 2 helai?...jeng2...




haha...10 helai aku beli...jangan tak percaya...sebab aku beli banyak dapatla murah sikit....tapi setelah ditest pakai kat rumah...dan matchingkan dengan baju yang ada....akhirnya aku ambik 6 helai jer...ok la kan...semuanya dwitone...kecuali yang kaler peach dan cream /light coklat tu...yang lagi balance 4 helai tu pun cantik jugak...aku nak try jual kat sekolah.. :)..Keistimewaan shawl ni...boleh pakai luar-dalam, warna dia x sama....so boleh pakai 2 fesyen berlainan...ini terkini di pasaran.. : D



haha...lepas ni kena stop beli tudung/shawl....bulan 6 mula beli balik... : P...ok you alls salamz...

No comments:

Post a Comment