Saturday 21 December 2013

KL, i'm back


Yer...aku dah pun balik semalam...dekat sebulan bercuti tanpa buat apa2 keja sekolah langsung...lepas ni siapler banyak kerja di sekolah yang dah wait for me...

Hari senin minggu ni dah dapat message dari my pk tanya aku dah balik kl belum...so sedar diri  sikit yer...aku kena siapkan fail2 untuk semua guru sebelum meeting koko...next week.

Hari senin-jumaat minggu depan memang time table aku nak gi sekolah...settlekan apa yang patut sebelum bukak sesi pseklahan baru next year..

Oh ya semalam flight pukul 12.50 tgh...touch down kl at 1.50 ptg...then ambik bas lcct-kl sentral rm8 at 2.20 ptg...sampai kl sentral 3.20 petang...then cab+beratur 20 minutes...a long queu near 4 pm baru  dapat cab...huhu...then plus jem+hujan 4.30 ptg baru sampai wm ambik my car...lepas tu beli food utk myself then at 5pm baru sampai rumah...

Macam sama je kalau drive pmas-kl dulu2 6 jam je...cuma aku malas lak nak drive jauh2+hujan macam ni...tak apa la yang penting alhamdulillah dah selamat sampai.. :).


No comments:

Post a Comment