Tuesday 17 December 2013

Bisnes kain batik


Ramai jugak kawan2 yang pesan kain batik pasang dan juga kain biasa...so sebaik balik dari sabah...beberapa hari kemudian aku pun pergi le ke pasar siti khadijah misi mencari kain batik....dan aku berjaya beli 12 pasang kain batik krip yang semuanya yang corak latest dan warna pastel. Kwn2 ku semua sporting, diorang berikan kepercayaan untuk aku pilih asalkan aku berkenan...kononya taste aku yang terbaik...kuikui. Yang kat bawah ni semua orang punya...mana yang sempat snap la...semua dah dipos kepada tuan punya masing2.














Lagi 2 pasang kat bawah ni belum ada yang punya...kalau nak boleh emel ke kepada greenlavender7@yahoo.com...atau pun nak suruh belikan yang lain pun boleh.. :)).

batik kain krip ada batu rm280

batik kain krip xde batu rm250

okay tu saje update kali ni...daaa!!

No comments:

Post a Comment