Thursday 12 December 2013

Reunion at pantai tanjung aru dan pasar filipin


Salam...aku nak sambung balik...selepas balik ke kk, petang itu kami keluar lagi dan my fren bagitau nak jumpa seseorang kat airport. Aku pun tak tanya sapa...maklumla my fren ni ada bf...maybe nak jumpa bf dia jap kat situ...Sampai kat airport, tunggu dalam 5 min tetiba terkujat sakan rupanya my old fren eley juga datang ke kk dari kl. Maunya aku x terkujat, sebab tempoh hari dia kata busy dan tak leh join...rupanya dorang ni nak wat surprise la pulak...kuikui.

Terus kami ke pantai tanjung aru yang terletak 5-10 minit dari airport...sementara tunggu my fren eley solat jamak zohor asar, aku ngan sinah pun bergambar le dulu. Jam baru pkl 5...so x dapatla nak tengok sun set sangat...sebab kami plan nak ke tempat lain pulak...so ini ler pic scenery tercantik kat pantai ni..


Selepas eley siap solat kami pun bergambar sakan...macam2 gaya ada, free style dll...pic bertiga ada tapi tak cantik sangat...sebab terlalu dekat maka nampakla bintik2 hitam kat muka den ni hehe...so x nakle upload. Pic kat bawah me and eley.


Pic kat bawah ni pulak sinah and eley...free style le ni...eley ko tunjuk ape tu? kuikui..


Sebenarnya sepatutnya kami berempat...aku, eley, sinah dan bye...tapi bye tak dapat menghadirkan diri sebab kerja...kami dulu satu coursemate kat ukm, kami bertiga menjadi guru manakala bye menjadi peg sains. Aku pun tak pernah terfikir akan berkumpul bertiga kat sini setelah lama x jumpa..sekarang ni kami bertiga masih single lagi...rosinah (tak lama lagi tu ..uhuk)..eley (status not sure...maybe ada kot) dan aku pulak ( malas nak cerita...kuikui). Bye sorang je yang dah kwen...aku doakan ko selalu bahagia dan murah rezeki. Aku terpikir jugak nak plan bercuti 4 orang...tapi rasanya tak mungkin...sebab semua busy ngan schedule.

Pukul 6 kami sampai kat pasar filipin...cadang nak makan kat sini dan beli ole2 sikit untuk kenalan rapat dan ahli famili. Oleh kerana bajet sket maka membeli pun sket jugak...tak kisahla kan berbelanja setakat yang termampu...banyak betul brooch mutiara dan gelang mutiara...semuanya asli...menurut kata makcik bawah ni mutiara air masin lagi bagus daripada mutiara air tawar.


Selepas makan kat dalam pasar filipin...kami pergi solat dan balik...otw nak ke tempat parking lalu pulak kat pasar malam...dan aku terbeli lagi...brooch mutiara. Murah sakan kat sini... :))


Lepas tu kami balik, berehat, citcat then zzzzzz

No comments:

Post a Comment