Monday 21 November 2011

berita gembira

Memang best laa game final malaysia lwn indonesia mlm ni...daripada awal sampai akhir game, aku dok menjerit jer ..campur stress haha...harap sangat malaysia menang, walaupun penentuan penalti...tapi memang terbaik la dorang main...apapun tahniah kpd semua pemain malaysia, memang rezeki dorang dapat emas sukan sea.

Tajuk kat atas punya la kemain, mcm dapat bonus je...sebenarnya tadi aku baru call kakak aku kat Kuala Terengganu, aku ingat2 lupa yang anak buah aku ambik upsr tahun ni...hehe teruknya mak su dia ni kan??? Syukur alhamdulillah, anak buah ku Liyana aka kak chik telah berjaya dapat 5A. Selain kak chik, kak long tengah hadapi spm skrg ni dan kak ngah tengah tunggu result pmr. Hehe...berderet anak buah aku exam.

Berita yang ke dua pulak, sebenarnya ni berita last week tapi x pe la aku nak share jugak kat cni iaitu aku telah dapat anak buah yang ke 19 pada ari khamis lepas. Adik lelaki ku dapat baby lelaki...alhamdulillah. Mesti korang pelik kan, apsal aku mak su? sedangkan ada adik...Aku anak bongsu perempuan, manakala adik aku bongsu lelaki.

Sekian, laporan berita untuk hari ini...tata

No comments:

Post a Comment