Tuesday 29 November 2011

Hari yang ribut...

Hari yang ribut...bukan maksudnyer hujan ribut tapi sebab keadaan aku yang huru hara dari pagi sampai la ke petang huhu...

kejadian 1
Semalam keluarkan memory card fon...lepas tu lupa nak set balik jam...kunci jam fon 5.30 pagi sebelum tido, terjaga pukul 6.30 huhu...mandi, nak solat subuh, tengok cahaya kat luar dah terang benderang...tengok jam fon baru 6.45 eh...kenapa cerah sangat mcm pelik jer...ambik jam tangan, alamak dah pukul 7.15 pagi. Cis...rupanya jam fon lewat setengah jam...tak pasal2 kena khada' solat subuh...ampunkan ku Ya Allah...tak sengaja hambamu ini. Dah la baju pun belum iron...haha..ambik kau pukul 7.45 pagi baru keluar rumah...sampai kat pusat peperiksaan 8.05 pagi...calon dah pun mula exam.


Kejadian 2
Semalam tengah kemas barang2 dalam bag...baru ingat yang hari ini lesen memandu aku mati...so tadi bergegas lepas jaga exam terus menuju ke post office. Ramainyer manusia, nombor giliran aku 1070, nombor sekarang 1022. So aku pun merayau le mana yang patut...eh terjumpa parents student lak...sembang lebih kurang pahtu gi balik...tengok2 lambat lagi my turn...jenuh la aku tunggu kat situ, 1 jam lamanya...tiba giliran aku, aku pun hulur le lesen...'mana lesen asal?' 'Alamak tak bawak la dik...''kena ada lesen asal, baru boleh renew...' Adoiii...kenapa la aku blur sangat hari ini...baru 2 tahun tak renew boleh lupa pulak...biasa aku bawak, tapi aku tukar purse baru...aku x letak pula...cis...membazir masa aku kat sini...
mencik!!!!!!Esok kena gi sekali lagi pejabat pos....

1 comment:

  1. Eh....g mana?. Lama xupdate blog ko ni fren? :)

    ReplyDelete