Friday 25 November 2011

Tugas baru

Semalam lepas jaga exam...terus check fon, ada sms dari my PK Koko ringkas jer...'sms akak bila free'...Terus aku call, mesti ada hal penting ni...my PK hanya contact aku pasal urusan keja biasanya...rupa2nya dia suruh aku wat pilihan untuk tugas tahun depan...antara Ketua SPBT dengan setiausaha koko....sebab PK Hem ku mahu aku jadi cikgu SPBT, manakala PK Koko pula nak letak aku sebagai setiausaha dia...Setelah pikir jap aku pilih jadi su koko...Kenapa aku pilih sebagai su sebab dah 3 tahun aku kerja bawah pk koko. Haha...tak suspen la tahun depan, biasa pergi meeting guru baru tahu tugas apa. Bila dapat tugas khas macam ni, maknanya tahun depan aku tak perlu jadi guru kelas. Harap aku dapat menjalankan tugas dengan baik, teratur dan lebih cemerlang pada tahun hadapan.

Tengok berita...hujan lebat di Pantai Timur, harap2 tak banjir la bila aku balik kampung nanti. Tak sabar nak balik makan putu ubi kayu dan ikan budu....

No comments:

Post a Comment